Pogoji poslovanja

Splošno

Splošni pogoji spletne trgovine www.lorexcenter.si  so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakona o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino www.lorexcenter.si  (v nadaljevanju trgovina ali Lorex) upravlja podjetje Lorex d.o.o.  Ljubljana, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik). Ob registraciji v sistem Lorex, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta v primeru nakupa pogodbeni odnos. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

V primeru poenostavljenega nakupa se kupec prijavi v sistem, ko potrdi naročilo.

S potrditvijo naročila nastane med prodajalcem in kupcem pogodbeni odnos (naročilo je osnova pogodbeno razmerje). V primeru nakupa bo podatke o kupcu prodajalec  hranil z zakonom določeno obdobje.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Lorex-a, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene so predstavljene kot PMPC cene in Spletne cene. PMPC cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru takojšnjega 100% plačila.

Garancija

Garancijski list imajo vsi izdelki, tehnične narave in velja za izdelke, ki so kupljeni na podlagi priloženega računa, kot datum prodaje pa velja datum na računu. Garancijo se uveljavlja z računom ali kopijo in potrjenim garancijskim listom. Garancija za vse izdelke je najmanj 1 leto. Za izdelke, ki imajo daljšo garancijsko dobo, je le-ta posebej označena. Garancija ne velja za potrošni material!

Uveljavljanje garancije se vrši na sedežu pooblaščenega servisa, ki je naveden na garancijskem listu. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno.

Garancija preneha veljati pri:

  • okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela….)
  • če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja.
  • pri spremembah na aparatu
  • pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd.
  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
  • pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
  • pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
  • pri defektih, ki nastanejo zaradi premostičenih varovalk ali zaradi uporabe napačnih varovalk

V kolikor želite dodatne informacije v zvezi z  pooblaščenimi servisi in garancijo, se obrnite na info@lorex.si.

Cene in načini plačila

Cene

Cene objavljene na spletu so informativne maloprodajne z vključenim DDV-jem (22%). Lorex d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe cen ne glede na njihovo objavo na spletu in ne odgovarja za morebitne napake pri podatkih o artiklih in njihovih cenah.

Lorex d.o.o. si bo prizadeval, da bo zagotovil stranki dobavo naročenega blaga, v kolikor bo to v njegovi moči. V kolikor izdelek ni več dobavljiv Vam bo prodajalec ponudil alternativno izbiro.

Plačilo po predračunu

Predračun boste prejeli po elektronski pošti na podlagi vašega naročila. Znesek predračuna bo vseboval tudi tiste izdelke, ki jih trenutno ni na zalogi. S predhodnim strinjanjem z Vami, bomo po plačilu predračuna naročili manjkajoče blago. V primeru, da manjkajočega blaga ne želite, Vam bomo poslali popravljen predračun.

Metoda plačila preko spletnih bank je med vsemi načini plačil zagotovo najvarnejša in najhitrejša in je zato tudi najbolj zaželena. Vaše plačilo bomo preko spleta preverili in Vam šele po prejetju nakazila poslali naročeno blago.

Plačilo po povzetju

Naročilo plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago. Celotna kupnina + stroški dostave so navedeni v naročilu, in držijo, če ni bilo kasneje kako drugače dogovorjeno. Pri plačilu po povzetju se obračuna le minimalen strošek odkupa (do 96 EUR je to 0,96 EUR, nad 96 EUR pa 1% vrednosti nakupa).

Plačilo ob prevzemu

Naročilo lahko poravnate ob prevzemu v naši poslovalnici z gotovino v okviru delovnega časa poslovalnice LOREX CENTER. Po obdelavi Vašega naročila vam bomo poslali sporočilo ali pa vas poklicali, kdaj lahko prevzamete naročeno blago.

Plačila s plačilnimi karticami

Plačilo je možno s plačilno oziroma kreditno kartico Mastercard, Visa, Diners, Maestro,…

LeanPay – obročno odplačevanje

HITRO IN ENOSTAVNO DO OBROČNEGA INTERNETNEGA NAKUPA BREZ OBISKA BANKE

Več o LeanPay –>

Odobritev plačila na obroke je v domeni LeanPay

Preberite pogoje LeanPay

Leanpay obročno odplačevanje

KAKO HITRO IN ENOSTAVNO DO OBROČNEGA NAKUPA?

Spoznajte LeanPay – preprost in inovativen način obročnega nakupovanja, ki od uporabnika ne zahteva obiska banke ali odvečne papirologije.

Vaš obročni nakup bo odobren v trenutku bodisi preko spleta bodisi v poslovalnici.

SPLOŠNE INFORMACIJE:

  • Obrestna mera: 6.95%
  • Strošek odobritve: 0%
  • Strošek ocene rizika: 4%
  • Število obrokov: 3, 6, 12, 18, 24
  • Minimalni znesek kredita: 50 EUR
  • Maksimalni znesek kredita: 3000 EUR
  • Minimalen mesečni obrok: 10 EUR
  • Takojšnje plačilo ob nakupu (s plačilno kartico):
    • – 0 EUR za nakupe do 1000 EUR
    • – 100 EUR za nakupe nad 1000 EUR
    • – 150 EUR za nakupe nad 2000 EUR

Način odplačevanja kredita: SEPA direktna bremenitev

* strošek ocene rizika poravnate s plačilom ob nakupu. EOM se lahko spremeni, če se spremenijo določeni podatki, ki so uporabljeni za njen izračun. Datum veljavnosti izračuna: 23. 10. 2018. 

KAKŠNI SO OSNOVNI POGOJI?

  • državljanstvo Republike Slovenije;
  • stalno bivališče v Republiki Sloveniji;
  • starost ob odobritvi med 18 in 73 let:
  • redni mesečni priliv (vse oblike zaposlitve razen študentskega dela);
  • pozitivna kreditna ocena.

POTREBUJETE ŠE:

  • mobilni telefon
  • davčno številko
  • osebno izkaznico
  • številko osebnega bančnega računa
  • debetno ali kreditno kartico Mastercard ali Visa, ki omogoča plačevanje na spletu

SPOZNAJTE PREDNOSTI:

  • sklenitev obročnega plačevanja prek spleta ali v poslovalnici
  • odgovor o odobritvi oz. zavrnitvi v le 4 minutah
  • brez dodatne dokumentacije
  • brez obiska banke
  • brez skritih stroškov
  • plačilni načrt po vaših finančnih zmožnostih
  • do 24 obrokov

Zapri

Odprema in dostava

Dobavni rok začne teči ob 14.00 uri na dan prejema plačila oziroma od takrat, ko ste dobili po elektronski pošti obvestilo, da je vaše naročilo “V obdelavi”. Dobavni rok je takoj iz zaloge ali v izjemnih primerih do največ 21 dni. Artikli, ki so na zalogi, bodo odposlani še isti dan ali naslednji delovni dan po prejetem naročilu. V primeru, da izdelki niso na zalogi, vas bomo po elektronski pošti obvestili o nameravanem roku dostave.

Strošek dostave za naročila v vrednosti nad 50 € je že vračunan v znesek naročila, tako da po opravljenem plačilu nimate več nobenih dodatnih stroškov. Cena dostave za manjša naročila je vedno enaka ne glede na težo paketa in znaša 3,00 EUR  z DDV (razen, če ni drugače dogovorjeno). Dostava velja za področje Slovenije. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.

Dostava blaga se vrši v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah – lahko pa Vam dostavijo paket tudi na delovno mesto. Če dostava ni uspešna oziroma, če ste ob času dostave odsotni, vam  dostavna služba pusti obvestilo, kje lahko prevzamete blago. Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko na katero ste vedno dosegljivi (npr. vaš GSM).

Blago dostavlja dostavna služba POŠTA SLOVENIJE. Naročene izdelke lahko osebno prevzamete tudi v naši poslovalnici (plačilo z gotovino ali kartico), ob prehodnem naročilu in sicer na telefon: 01/51 404 72 (v dopoldanskem času). Naslov za prevzem je v tem primeru:

Lorex d.o.o., Salon LOREX Center, Cesta v Kleče 9, 1000 Ljubljana, Tel:  01 4392975, e-naslov: lorex.center@lorex.si

Nakup in odprema sta možni tudi za residente drugih članic EU. V tem primeru so stroški dobave in odpreme odvisni od ponudnikov transportnih storitev.
Za dostavo v državo članico EU izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti. Ti stroški se zaračunajo posebej.

Postopek nakupa

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno “generira – ustvari” in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …).

V nadaljevanju se postopek naročila deli na tri dele, ki so sledeči:

Naročilo “V obdelavi”

Po uspešni oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in čaka na obdelavo. Kupcu so izčrpni podatki o stanju in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani ponudnika https://www.lorexcenter.si/moj-racun/.

Naročilo “V čakanju”

Ponudnik v največ 48 urah od prevzema naročila pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med uporabnikom in ponudnikom je nepreklicno sklenjena, ko kupec prejme potrdilo na elektronski naslov(e-mail).

Naročilo “V dostavi”  ali “Pripravljeno za osebni prevzem”

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje ali pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V tem delu je uporabnik obveščen o roku in načinu dostave. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o roku in načinu dostave, o politiki vračanja blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Odstop od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: prodaja@lorex.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun oz. na kartico, če je bilo plačilo izvršeno s kartico. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

V primeru odstopa od pogodbe izpolnite obrazec in ga podpišite. Pridobite ga na tej povezavi.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (v veljavi od vključno 26. januarja 2023) (neuradno prečiščeno besedilo).

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • če izdelek vrnete osebno na našem prevzemnem mestu, dajte izdelek na vpogled referentu,
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji …)
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
  • prenosniki, namizni in tablični računalniki, telefoni in elektronski bralniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija in registracija programske opreme ni opravljena. V kolikor je bila aktivacija opravljena, izdelek pred pošiljanjem v odstop od pogodbe ponastavite na tovarniške nastavitve, ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

Vrnjeno blago bomo pregledali. Če pri pregledu ugotovimo, da ste vrnili blago, ki je bilo uporabljeno, je poškodovano, brez dela ali celotne embalaže oziroma z drugimi pomanjkljivostmi, vam bomo obračunali stroške pregleda in cenitve ter druge s tem povezane stroške:

  • stroške pregleda v višini 20,00 € + DDV
  • pri tiskalnikih tudi celoten strošek zamenjave črnila, tonerja, traku in podobno, če so bili vzeti iz originalne embalaže ali nameščeni v tiskalnik, pri notesnikih, računalnikih, telefonih in podobni opremi tudi strošek povrnitve v prvotno stanje: pregled in čiščenje virusov, brisanje ustvarjenih datotek, fotografij in osebnih podatkov ter nalaganje operacijskega sistema in druge programske opreme, ki je bila naložena.

v primeru, da je originalna embalaža izdelka poškodovana ali nepopolna,

  • najmanj 15% vrednosti izdelka, vendar ne manj kot 20,00 €,v primeru vidne uporabe izdelka (vidne manjše poškodbe oziroma spremembe na izdelku)
  • najmanj 25% vrednosti kupnine, vendar ne manj kot 30,00 € oziroma več, če gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku trajno vidne posledice uporabe;

Rok plačila je tri dni od izstavitve.

Pozor! Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v navedenih in drugih podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji. Prosimo, da upoštevate, da v teh primerih lahko omogočimo le zamenjavo z drugimi izdelki po vaši izbiri, kupnine pa ne vračamo.

Vračilo blaga za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno.

Stvarna napaka

Ponudnik nosi odgovornost za stvarno napako na blagu, ki se pokaže v dveh letih od prevzem blaga, v skladu z ZVPot. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz tega naslova, če prodajalca o napaki obvesti v roku  dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka in potrošnika, ki pravilno obvesti prodajalca o napaki z njegovimi pravicami (37. člen ZVPot). Prodajalec mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh, če je obstoj napake na blagu oz. nepravilnost pri kupljenem blagu sporen.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Za uveljavljanje stvarne napake navedite podroben opis napake in izpolnite vse svoje podatke. Spletni obrazec

Registracija

Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletno trgovino LOREX  je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev in sicer v primeru, da se odločite za nakup. Lorex d.o.o. in oz. njegov upravitelj izjavlja, da ne bo nikoli posredoval, prodal, dal v najem ali kako drugače trgoval z vašimi osebnimi podatki. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se s tem ne strinjate.

Varovanje osebnih podatkov

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih z geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina Lorex oz. njegov upravljavec dobro skrbita za varnost vaših osebnih podatkov in spoštujeta vašo izbiro za njihovo nameravano rabo.

Če imate pomisleke ali dodatna vprašanje glede zasebnosti nam pišite na e-mail.:  prodaja@lorex.si ali info@lorex.si

LOREX d.o.o.  bo po potrebi razkrival vaše osebne podatke, če bo to po zakonu nujno ali v dobri veri, da je tako dejanje nujno zato, da:

  • bi bili skladni z zakonskimi predpisi ali zakonskimi postopki, ki se izvajajo na spletnem mestu
  • bi zaščitili in branili lastnino ali pravice podjetja Lorex d.o.o. oz. njegovega upravitelja
  • bi ukrepali v nujnih okoliščinah za zaščito osebne varnosti uporabnikov spletne trgovine Lorex-a, njegovih spletnih strani ali javnosti.

Piškotki (angl. cookies)

Piškotki (angl. cookies) so preproste tekstovne datoteke, ki jih nekatere spletne strani preko brskalnika shranijo na vaš računalnik in tako shranjujejo nekatere podatke. Ob ponovnem obisku strani vas tako spletna stran ponovno prepozna, npr. za funkcijo “zapomni si me”..

Večino piškotkov, ki jih uporablja spletna stran, je namenjena zagotavljanju, da si brskalnik zapomni, kje ste brskali po spletni strani in jih po končani seji, brskanju, pozabi.

Spletna stran uporablja tudi piškotke, ki jih uporablja Google Analytics (podrobnosti) in so pomembni za beleženje obiska strani in optomizacijo.

Brskalniki privzeto dopuščajo piškotke. Če želite piškotke izbrisati ali spremeniti nastavitve brskalnika glede tega, sledite naslednjim navodilom za posamezne najpogostejše brskalnike:

Pravilnik o zasebnosti

Varovanje osebnih podatkov

V podjetju Lorex d.o.o. spoštujemo zasebnost naših strank, zato z vašimi osebnimi podatki ravnamo odgovorno, pazljivo in skladno z veljavno zakonodajo. Vaše podatke uporabljamo izključno za namene, za katere to izrecno želite. Spletni center www.lorexcenter.si zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL

Katere osebne podatke zbiramo?

Zakaj jih zbiramo?

Osebne podatke zbiramo le za določene, zakonite namene in jih ne bomo obdelovali na noben drug način. Takšni nameni so lahko odgovori na povpraševanje, izvajanje naročila in izboljšanjem obiska na naši spletni oz. izboljšanje naših storitev na splošno. Podatke zbiramo izključno za lastne potrebe in jih NIKOLI ne bomo posredovali tretjim osebam.

Soglasje za zbiranje osebnih podatkov

V skladu s prihajajočimi zakonodajnimi spremembami na področju varovanja osebnih podatkov (GDPR, ZVOP-1) boste morali potrditi soglasje, da vas lahko še naprej obveščamo o novih vsebinah in da lahko vaše podatke uporabimo za namene navedene zgoraj. Skladno z navedenim bomo v Lorex d.o.o. posameznika, ki bo podal privolitev za obdelavo svojih osebnih podatkov, podučili o posameznem namenu uporabe danih osebnih podatkov kot tudi z vsemi ostalimi pravicami, ki jih ima skladno z veljavno zakonodajo.

Koliko časa hranimo vaše podatke?

Osebne podatke, ki jih hranimo na podlagi vaše osebne privolitve, hranimo trajno, do vašega preklica.

Kakšne pravice in možnosti imate v zvezi z posredovanimi osebnimi podatki?

Vedno nas lahko kontaktirate, če imate vprašanja v zvezi z svojimi osebnimi podatki, da ugotovite katere podatke imamo in njihov izvor. Pod določenimi pogoji imate pravico prejeti izpis osebnih podatkov, ki ste nam jih posredovali, v običajno uporabljeni, strukturirani strojno berljivi obliki in za pošiljanje osebnih podatkov h katerikoli tretji osebi po vaši izbiri.

Kako lahko prekličem soglasje?

Soglasje za obdelavo osebnih podatkov lahko prekličete kadarkoli, s tem da nas kontaktirate na našo številko telefona ali pa z pisno izjavo oz. sporočilom, ki nam ga pošljete na naš e-naslov

Za dodatna vprašanja nam lahko pošljete sporočilo na prodaja@lorex.si

Končne določbe

Hranjenje podatkov

Ponudnik/prodajalec bo hranil vsa dokumente iz pogodbenega razmerja s kupcem, vključno z njegovimi podatki, ki so dostopni na njegovem profilu, s katerim se je prijavil v spletno trgovino.

Nakup iz držav članic EU

Omogočen je nakup kupcem ostalih članic EU pod enakimi pogoji glede cen in izbora objavljenega blaga. Stroški dostave za kupce ostalih članic EU pa so odvisni od dostavne službe, kot je navedeno zgoraj.

Spori

Za vse spore, ki bi nastali v nasprotju s splošnimi pogoji spletne trgovine Lorex, je pristojno sodišče v Ljubljani.

Spletno reševanje sporov (4. odstavek 32. čl. ZIsRPS)  je možno tudi na tej povezavi