HITRO IN ENOSTAVNO DO OBROČNEGA INTERNETNEGA NAKUPA BREZ OBISKA BANKE
Leanpay obročno odplačevanje
KAKO HITRO IN ENOSTAVNO DO OBROČNEGA NAKUPA?
Vaš obročni nakup bo odobren v trenutku bodisi preko spleta bodisi v poslovalnici.
SPLOŠNE INFORMACIJE:
NAKUP DO 24 OBROKOV
Obrestna mera:
|
0 %
|
Strošek odobritve:
|
0 €
|
Strošek rizika:
|
0 %
|
Število obrokov:
|
6, 12, 24
|
Minimalni znesek kredita:
|
60 €
|
Maksimalni znesek kredita:
|
5.000 €
|
Minimalen mesečni obrok:
|
10 €
|
Takojšnje plačilo ob nakupu:
|
brez pologa
|
NAKUP NA OD 24 -48 OBROKOV
Obrestna mera:
|
6,95 %
|
Strošek odobritve:
|
0 €
|
Strošek rizika:
|
4 %
|
Število obrokov:
|
36, 48
|
Minimalni znesek kredita:
|
60 €
|
Maksimalni znesek kredita:
|
5.000 €
|
Minimalen mesečni obrok:
|
10 €
|
Takojšnje plačilo ob nakupu:
|
polog med 100 in 300 €
|
SPOZNAJTE PREDNOSTI:
|
|
|
|
|
|
|
POTREBUJETE ŠE:
|
|
|
|
|
KAKŠNI SO OSNOVNI POGOJI?
|
|
|
|
|
Odobritev plačila na obroke je v domeni LeanPay
Slošno
Splošni pogoji spletne trgovine www.lorexcenter.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakona o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino www.lorexcenter.si (v nadaljevanju trgovina ali Lorex) upravlja podjetje Lorex d.o.o. Ljubljana, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik). Ob registraciji v sistem Lorex, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
V primeru poenostavljenega nakupa se kupec prijavi v sistem, ko potrdi naročilo.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Lorex-a, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
- dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
- način plačila in dostave
- časovno veljavnost ponudbe
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
- pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci